fbpx

כמה זמן צריכה להימשך שיחת מכירה?

כמי שאמונים על המכירות, אחד ההיבטים החשובים ביותר בעבודה שלכם הוא יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים בטלפון. אבל כמה זמן אמורה להימשך שיחת מכירה? האם יש משך זמן אידיאלי שממקסם את הסיכויים שלכם לסגור עסקה? התשובה לשאלה זו אינה פשוטה, מכיוון שהיא תלויה בגורמים שונים, כולל המוצר שלכם, הלקוח הפוטנציאלי שלכם וכישורי התקשורת שלכם. במאמר זה, נסקור כמה טיפים על משך הזמן שלוקחת מכירה וכיצד תוכלו להפיק את המרב מזמנכם כדי לסגור עסקאות נוספות.

התחילו עם יעד ברור

לפני ביצוע כל שיחת מכירה, חשוב שתהיה לכם מטרה ברורה בראש. מה אתם רוצים להשיג מהשיחה? האם אתם רוצים להזמין לפגישה, לקבל התחייבות לשיחת המשך, או לסגור עסקה? מטרה ברורה תעזור לכם לבנות את השיחה שלכם ולשמור על המסלול.

משך שיחת המכירה שלכם יהיה תלוי ביעד שלכם. אם אתם רק מחפשים להזמין לפגישה, השיחה שלכם צריכה להיות קצרה יחסית, ולא יותר מ-10-15 דקות. מצד שני, אם אתם מנסים לסגור עסקה, ייתכן שתצטרכו לנהל שיחה ממושכת יותר שיכולה להימשך עד שעה.

שיקלו את לוח הזמנים של הלקוח הפוטנציאלי

גורם נוסף שמשפיע על משך שיחת המכירה הוא לוח הזמנים של הלקוח הפוטנציאלי. חיוני לכבד את הזמן שלהם ולוודא שאתם לא תופסים יותר מדי ממנו. לפני ביצוע שיחה, שיקלו את שעות העבודה והזמינות שלהם.

אם אינכם בטוחים מתי יהיה זמן טוב להתקשר, שאלו את הלקוח הפוטנציאלי ישירות. אתם יכולים לשלוח להם אימייל או ווטצאפ ולבקש לדעת מה הזמינות או זמן מועדף לשיחה. בדרך זו, תוכלו לקבוע שיחה שתתאים לשניכם.

הישארו ממוקדים בשיחה

ברגע שאתם מדברים בטלפון עם הלקוח הפוטנציאלי, חיוני להישאר ממוקדים בשיחה. הימנעו מדברי חולין ותגיעו ישר לעניין. אתם לא רוצים לבזבז את הזמן שלהם או שלכם על ידי דיבור על נושאים לא רלוונטיים.

ודאו שאתם גם מקשיבים באופן פעיל ללקוח הפוטנציאלי. הבינו את נקודות הכאב והצרכים שלהם והתייחסו אליהם בשיחתכם. זה יראה ללקוח הפוטנציאלי שאתם באמת מעוניינים לעזור להם, מה שיכול להגדיל את הסיכויים שלכם לסגור את העסקה.

שעון וטלפון, כתוב כמה זמן?

השתמשו בתסריט מכירה

שימוש בתסריט מכירה הוא דרך יעילה לשמור על שיחת המכירה שלכם על המסלול ולהבטיח שאתם מכסים את כל הנקודות הדרושות. סדר פעולות יעזור לכם לבנות את השיחה שלכם ולוודא שאתם לא מפספסים שום מידע קריטי.

התחלו על ידי הצגה עצמית ואת החברה שלכם, ולאחר מכן עברו אל נקודות הכאב והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי. משם, תוכלו להציג את המוצר או השירות שלכם, לדון בתכונותיו וביתרונותיו ולענות על כל שאלה שיש ללקוח הפוטנציאלי.

זכרו להגמיש את התסריט ולהתאים אותו לצרכי הלקוח הפוטנציאלי. אם יש להם שאלות או חששות ספציפיים, הקפידו להתייחס אליהם בהקדם. גמישות תראה ללקוח הפוטנציאלי שאתם באמת מעוניינים לעזור להם ועלול להגדיל את הסיכויים שלכם לסגור את העסקה.

אל תמהרו עם השיחה

אמנם חיוני לכבד את זמנו של הלקוח הפוטנציאלי, אבל חשוב גם לא למהר עם השיחה. אם אתם מנסים לסגור עסקה, תצטרכו להקדיש זמן כדי לבנות קרבה, לענות על כל שאלה ולהתייחס לכל החששות שיש ללקוח הפוטנציאלי.

אם תמהרו עם השיחה, אתם עלולים להיראות לחוצים או נואשים, מה שעלול לכבות את האפשרות. במקום זאת, קחו את הזמן כדי לבנות איתם מערכת יחסים ולהבין את הצרכים שלהם. בדרך זו, תוכלו להציע פתרון מותאם שיענה על הדרישות הספציפיות שלהם.

צור איתנו קשר

E.S.P. Feiner OU

Phone in Spain: +34-603152544
Phone in Israel: +972-55-9661033