fbpx

למה חשוב וכדאי לכל בעל עסק ללמוד מכירות?

אימון מכירות לבעלי עסקים מעניק כלים חשובים המסייעים לצורך קידום העסק. בעזרת הדרכת מכירות ניתן לשפר את היכולות והביצועים העסקיים ולהביא את העסק להצלחה

מכירות הן מנוע הצמיחה של העסק. עסק אשר אינו מצליח לייצר מכירות, אין לו הצדקה. אמנם כל עסק פועל בסביבה עסקית שונה, מול שוק מטרה אחר.  ובהתאם לכך בוחר גם באסטרטגיות שיווקיות שונות. אך בשורה התחתונה, עסקאות נסגרות בצורה פרסונלית, בין אם זה נעשה בטלפון או בשטח.

בין אם אתן מוכרים שירות או מוצר לצרכן הביתי, או אולי פועלים בתחום ה B2B, עדיין ישנם ”חוקים אוניברסליים“ הקשורים לאופן קבלת ההחלטות ונטרול התנגדויות למכירה. אימון מכירות 1 על 1 מאפשר לבעלי העסקים לרכוש את אותם כלים שיסייעו להם למכור.

אימון מכירות 1 על 1 לבעלי עסקים שמתקשים במכירות

עסקים רבים מתקשים במכירות. יש להם מוצר טוב, ואפילו מחיר אטרקטיבי – אך בכל זאת הם לא מצליחים להשיג נתח שוק כפי שהיו רוצים. נשמע לכם מוכר?

אם גם אתם מאוכזבים מביצועי המכירות בעסק, ורוצים לרכוש את הכלים שיעזרו לכם למכור יותר ולסגור עסקאות במהירות – הדרכת מכירות תסייע לכם לעשות זאת.

באמצעות אימון מכירות 1 על 1,  תוכלו לרכוש את כל הכלים שיסייעו לכם בסיטואציית המכירה. תוכלו ללמוד לקחת שליטה על השיחה, לדעת לזהות את אופי הלקוח וסוג ההתנגדויות, ולגעת במקומות הנכונים אשר יגרמו ללקוח לפתוח את הארנק.

למה חשוב אימון מכירות לבעלי עסקים?

מכירות זה הכל, כמעט כל פעולה עסקית שלכם מתכנסת לתוך תנאים של מכירה, גם אם אינה עוסקת במכירה של מוצר או שירות באופן ישיר. השיחה שלכם עם משקיע, עם הבנק שצריך לתת מימון או טאלנט שאתם רוצים לגייס – גם זה סוג של מכירה.

אימון מכירות יסייע לכם לחזק את הביטחון העצמי. אתם תרכשו את היכולת לקרוא ולהבין את הלקוחות צורה נכונה יותר, אתם תרכשו כלי שיבוא לידי ביטוי חיים בכלל, ולא רק בהקשר העסקי. הדרכת מכירות תסייע לכם להוריד חסמים ופרדיגמות הקשורות במילה מכירות.

גם אם בתור בעלי עסק אינכם עוסקים במכירות באופן שוטף, אתם עדיין נזקקים לאימון מכירות. זכרו כי רוח המפקד היא דבר חשוב מאוד. בהתנהגותכם אתם מכתיבים את הגישה של העובדים, ותפקידכם גם לספק הדרכה והשראה.

הדרכת מכירות - ללמוד מהמומחים

היכן תוכלו ללמוד מכירות בגישה שעוזרת ולא דוחפת? היכן תוכלו לרכוש את כל אותם הכלים אשר יעזרו לכם לסגור עסקאות טלפוניות? חברת E.S.P. Feiner, בבעלותו של דניאל פיינר, מציעה לכם תכנית מיוחדת לבעלי עסקים.

דניאל מביא איתו ניסיון מעשי של למעלה מעשרים שנה בתחום המכירות. על סמך הניסיון הרב בכל סוגי המכירות, דניאל בנה תכנית קאוצ‘ינג מיוחדת למנהלים. תכנית המאפשרת לכם לבנות אסטרטגית מכירות בהתאמה אישית. אנו נלמד אתכם כיצד לזהות את הלקוחות הפוטנציאליים, כיצד לתקשר בצורה אפקטיבית ולהוביל אותם לקבלת החלטת הקנייה.

התכנית כוללת אבחון של המצב הקיים וזיהוי כשלים, סימולציות  של תהליך מכירה,  ותרגול מעשי וטכניקות להתמודדות עם התנגדויות מכירה. התכנית מחולקת ל 7 פגישות טלפוניות, בנות שעה וחצי, לפי פרקים מסודרים:

  • הבנת מקור הלידים וניתוח שיטות המכירה הקיימות.
  • כללי המכירה, שלביה והבנת ההיגיון בכל שלב.
  • סימולציות קונה-לקוח לצורך תרגול ורכישת ביטחון.
  • ליווי וניתוח שיחות בזמן אמת מול לקוח, והפקת מסקנות.
  • שיעור סיכום וקבלת תסריט מכירה במתנה מאיתנו.

רוצים לשפר את המכירות?

צור איתנו קשר

E.S.P. Feiner OU

Phone in Spain: +34-603152544
Phone in Israel: +972-55-9661033