fbpx

עסק זה שיווק ומכירות.❗

אל תוותרו על העסק שלכם!

לא מעט עסקים כאשר נהיה קשה, לא בטוח ולפעמים גם לא ידוע מעדיפים לוותר קודם כל על השיווק והמכירות, להעביר אותם לגורם חיצוני.

על פניו להעביר שירותים למיקור חוץ זה דבר מבורך, אני בעצמי מספק שירות מכירות במיקור חוץ, אבל חשוב להעביר אותם מהסיבות הנכונות וכאשר אתם מצוידים, בידע הנכון.

דוגמא אחת נפוצה היא שלא מעט בעלי עסקים לא מבינים בשיווק, לא אוהבים שיווק, לא רוצים להתעסק בשיווק, וגם מחזיקים בתירוץ הידוע "אין לי זמן"

יותר גרוע מזה, הם לא הגדירו את הערכים שלהם כעסק, הם לא יודעים לדייק מי הוא קהל היעד שלהם? מה הוא מחפש? איפה הוא נמצא? איך צריך לפנות אליו ולשווק לו? בקיצור אין אסטרטגיה שיווקית. הם פונים למי שמגדיר את עצמו כמשווק דיגיטלי, הוא כביכול עושה זאת בשבילם מחליט איך נכון להם לשווק וגם בונה להם קמפיין שבדרך כלל עומד בתקציב שהם הגדירו.

מה שקורה בפועל זה, שלקוחות משלמים אין, כסף נזרק יש, ותסכול מתמשך על שיווק ומשווקים דיגיטליים הופך להיות הבעיה.

אותו דבר קורה גם עם המכירות. על זה כבר הרחבתי במאמר  אחר.

צריך להבין ששיווק ומכירות זה העסק.! עסק יכול להיות לו מוצר או שירות נפלא, שירות לקוחות נהדר, ותפעול מדהים, אבל אם אין לי לקוחות משלמים אז אין עסק!

זאת אומרת אם אין לי שיווק ומכירות – אין לי חמצן – אין לי מזון והעסק לא קיים. אם אני מעביר את החשיבה, האסטרטגיה, החזון לגורמים חיצוניים אז אני בעצם סומך אליהם שהם יספקו לי את החמצן ומסיר מעצמי את האחריות. את הסוף של עסק כזה לצערנו אנחנו כבר מכירים.

אז אם אתם רוצים חמצן בעסק שלכם, תלמדו שיווק, תלמדו מכירות או תלכו ליועץ עסקי שיש לו ניסיון בשיווק ומכירות, שילווה אתכם וילמד אתכם, איך לבנות לעצמכם ובעצמכם, את האסטרטגיה שלכם. קחו שליטה על השיווק והמכירות גם שאתם שוכרים שירותים במיקור חוץ. תהיו אתם אלה שמכתיבים את האסטרטגיה, הכיוון ואיך הקמפיין נראה, ממקום של ידע ולא משליפה מהמותן.

תמונה שלי מכוון ידיים למסך

רוצים להתייעץ מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ:

צור איתנו קשר

E.S.P. Feiner OU

Phone in Spain: +34-603152544
Phone in Israel: +972-55-9661033