fbpx

מלאו את הפרטים שלכם ואנחנו נחזור בהקדם

ייעוץ עיסקי לעסקים

ניהול עסק קטן או בינוני זה  דבר מאתגר, יש מספר עצום של משימות שאנחנו נדרשים לבצע כדי להצליח. בניית מוצרים ושירותים, שיווק, מכירות, ואפילו ניהול הכספים והפיננסים.. 

כדי שתוכלו להצליח בתור בעלי עסקים קטנים אתם צריכים פוקוס ובהירות, שיעזרו לכם לדעת מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות. באמצעות שירותי הייעוץ העסקי של E.S.P. Feiner ברשותו של דניאל פיינר, יהיה לכם תסריט של הדרכים והצעדים שעלייכם לעשות כדי לשפר ולהפוך את העסק שלכם לפורח ומשגשג.

האם אתם מתקשים לעמוד ביעדי המכירה שלכם?
האם אתם רוצים לשפר את אסטרטגיית המכירה והטכניקות שלכם?
E.S.P. Feiner יכולה לעזור לכם להשיג את היעדים שלכם ולהניע את העסק שלכם קדימה.

שירות ייעוץ המכירות שלנו מציע מגוון פתרונות שיעזרו לכם להגביר את המכירות ולהגדיל את ההכנסות שלכם. יש לנו ניסיון רב במגוון תעשיות, ואנו יכול לעזור לכם לפתח אסטרטגיית מכירה מותאמת אישית המותאמת לצרכי העסק שלכם.

השירותים שלנו כוללים:

  • אימון מכירות: תוכנית האימון שלנו נועדה לעזור לבעלי עסקים לשפר את ביצועיהם ולהשיג את מטרותיהם. אנחנו מזהים את התחומים לשיפור ומספקים הדרכה ותמיכה כדי לעזור לכם להצליח.

  • אופטימיזציה של תהליך המכירה: אנו יכולים לעזור לכם לייעל את תהליך המכירה שלכם כדי להפוך אותו ליעיל ואפקטיבי יותר. זה עשוי להיות כרוך בזיהוי צווארי בקבוק או חוסר יעילות בתהליך הנוכחי שלכם, ופיתוח אסטרטגיות להתגבר עליהם.

  • טכנולוגיית מכירה: אנו יכולים לעזור לכם לבחור וליישם טכנולוגיות מכירה שיכולות לעזור לכם לייעל את תהליך המכירה ולשפר את הפרודוקטיביות של הצוות שלכם.

  • שיווק לצורך מכירה: אנו יכולים לעזור לכם לייעל את השיווק שלכם לצורך מכירה להבין מה לא עובד ולא מתאים כדי לייצר מכירות ? מה כדי לשפר כדי להביא לתוצאות טובות, ממוקדות ואיכותיות יותר.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד כיצד שירות ייעוץ המכירות שלנו יכול לעזור לעסק שלכם להצליח. אנחנו מצפים לעבוד אתכם!

אל תוותרו על העסק שלכם❗

עסק זה שיווק ומכירות.❗

 
 לא מעט עסקים כאשר נהיה קשה, לא בטוח ולפעמים גם לא ידוע מעדיפים לוותר קודם כל על השיווק והמכירות, להעביר אותם לגורם חיצוני.
 
על פניו להעביר שירותים למיקור חוץ זה דבר מבורך, אני בעצמי מספק שירות מכירות במיקור חוץ, אבל חשוב להעביר אותם מהסיבות הנכונות וכאשר אתם מצוידים, בידע הנכון.
 
דוגמא אחת נפוצה היא שלא מעט בעלי עסקים לא מבינים בשיווק, לא אוהבים שיווק, לא רוצים להתעסק בשיווק, וגם מחזיקים בתירוץ הידוע "אין לי זמן"
 
יותר גרוע מזה, הם לא הגדירו את הערכים שלהם כעסק, הם לא יודעים לדייק מי הוא קהל היעד שלהם? מה הוא מחפש? איפה הוא נמצא? איך צריך לפנות אליו ולשווק לו? בקיצור אין אסטרטגיה שיווקית. הם פונים למי שמגדיר את עצמו כמשווק דיגיטלי, הוא כביכול עושה זאת בשבילם מחליט איך נכון להם לשווק וגם בונה להם קמפיין שבדרך כלל עומד בתקציב שהם הגדירו.
 
מה שקורה בפועל זה, שלקוחות משלמים אין, כסף נזרק יש, ותסכול מתמשך על שיווק ומשווקים דיגיטליים הופך להיות הבעיה.
 
אותו דבר קורה גם עם המכירות. 
 
צריך להבין ששיווק ומכירות זה העסק.! עסק יכול להיות לו מוצר או שירות נפלא, שירות לקוחות נהדר, ותפעול מדהים, אבל אם אין לי לקוחות משלמים אז אין עסק!
 
זאת אומרת אם אין לי שיווק ומכירות – אין לי חמצן – אין לי מזון והעסק לא קיים. אם אני מעביר את החשיבה, האסטרטגיה, החזון לגורמים חיצוניים אז אני בעצם סומך אליהם שהם יספקו לי את החמצן ומסיר מעצמי את האחריות. את הסוף של עסק כזה לצערנו אנחנו כבר מכירים.
 
אז אם אתם רוצים חמצן בעסק שלכם, תלמדו שיווק, תלמדו מכירות או תלכו ליועץ עסקי שיש לו ניסיון בשיווק ומכירות, שילווה אתכם וילמד אתכם, איך לבנות לעצמכם ובעצמכם, את האסטרטגיה שלכם. קחו שליטה על השיווק והמכירות גם שאתם שוכרים שירותים במיקור חוץ. תהיו אתם אלה שמכתיבים את האסטרטגיה, הכיוון ואיך הקמפיין נראה, ממקום של ידע ולא משליפה מהמותן.

המלצות

" לקחתי את הליווי של דניאל והוא עשה לי סדר מחדש בכל מה שקשור בשיווק בעסק"
תומר פחימה - Go Slovakia

ייעוץ עסקי מוקלט

ייעוץ עסקי לפינחס
שם טוב מתווך

ייעוץ עסקי לטל דוואש משכיר ציוד לנוודים דיגיטליים בתאילנד

לקביעת שעת

אל תחכו שהיה מאוחר מידי